Жол картасын іске асыру шеңберінде 2015 жылдың 26 ақпандағы медициналық қызметінің ұйымдастырылған ішкі және сыртқы сапасына сараптама жүргізу, денсаулық сақтау және әлеуметтік дамыту Министрмен бекітілген, Балқаш қаласының Орталық ауруханасында

Емдеушілерге қолдау көрсету және ішкі бақылауы ұйымдастырылған (ЕҚКжІБ).

Қызметтік саясатының мақсаты:
Орталық аурухана емделушілері конституциялық құқықтары негізінде қауіпсіз, сапалы медициналық көмек алуға халықаралық стандарттарына сәйкес іске асыру. Емделушілердің тікелей шешім шағымдарының «қазір және осында» атты көзқарасы, сондай-ақ көрсеткен медициналық қызметінің сапасын жүйелі түрде талдау және жақсартуы.

Саясатымыздың сапасы жағынан нық пікірі:
1. Емделушінің қанағаттандырарлық сауалына және күтуіне жөн сілтеу.
1. Ориентированность на удовлетворение запросов и ожиданий пациента.
2. Көрсеткен медициналық қызметінің жоғары сапасына бағытталу.
2. Направленность на высокое качество оказываемой медицинской помощи.
3. Емделушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, медициналық және басқа да медициналық көмек көрсету барысындағы қателіктерді жою .
3. обеспечение безопасности пациентов и искоренение медицинских и других ошибок в оказании медицинской помощи.
4. емделушілердің қауіпсіздігі мен медициналық көмектің сапасын үздіксіз жетілдіру процесінде негіздеуі бойынша әрбір қызметкердің қатысуын негіздеу.
5. Сапалы медициналық қызмет көрсетудің қол жетімділігі мен емделушілердің қауіпсіздік саласындағы проблемалары мен қыр көрсетулерін жүйелі түрде шешу.

 

Емдеушілерге қолдау көрсету және ішкі бақылау


 Сіз медициналық көмектің сапасының барлық мәселесін, келушілер мен емделушілерге қарай қызметкерлер құрамының әдепті және ілтипатты қарым-қатынастың қолдауы мен дамытуы бойынша байланысуға болады.
Жолдауларыңызды жазбаша немесе ауызша түрде, сонымен қатар өтінішіңізді жеке қабылдауда немесе Орталық аурухананың электрондық мекенжайына жіберуіңізге болады: cbalkhash@mail.ru

1. Ауызша шағымдарыңызды 4-56-37, 8 700 128-92-55 сенім телефонына немесе Емдеушілерге қолдау көрсету және ішкі бақылау қызметіне тікелей хабарласуыңызға болады.
2. Тікелей емдеушілерге қолдау көрсету және ішкі бақылау қызметіне немесе жазбаша шағымдарыңызыды ұсыныстар мен шағымдар жәшігіне салуға болады.
3. Жазбаша шағымдарды жәшіктен алу кестесі – күнделікті.

4. Арыз берушінің қойылған сұрағы «Балқаш қаласының орталық ауруханасы» КМК директоры Серикбол Джаханович Тусупбековтың атына және сұрағы қызмет бабындағы рұқсаты бойынша жолдануы қажет.
5. Шағымданушыға жауап бағытталған жағдайда аты, әкесінің аты, тегі, тұрғылықты мекен-жайы, байланыс телефон нөмірі, электрондық почтасының мекен-жайы (бар болған жағдайда) болу керек.
6. Шағым түсірген жағдайда кімнің атына жолданып немесе кімнің атына талап қойылып отырған бөлімнің аты, лауазымы, тегі мен аты - жөнінің бірінші әріптері жазылу тиіс.
7. Жасырын шағымдар қарастыруға жатпайды.
8. Сұрақтың мәні айтылмаған жағдайда, қарастыруға жатпайды, тіркеуге немесе есепке алынбайды.

Жолдауларды тіркеу және есепке алу
1. Жолдаулар қабылдауға, тіркеуге, есепке алуға және қарастыруға міндетті түрде жатады.
2. Жолдау жұмысын, қабылдауын, тіркеудің және есепке алудың күйін, жеке жауапкершілігін ЕҚКжІБ өз атына алады.

Жолдауларды қарастыру
1. Шағымдар өз қызмет бабының этикалық комиссиямен қарастырылады :
а) емделушіден немесе оның туысынан түскен нақты, дәлелді, себепті шағымдарды уақытында және жан- жақты қарастыруды қамтамасыз етеді;
б) бұзған құқықтарды қалпына келтіруге бағытталған шаралар қабылданады;
в) арыз берушіге қарастырылған нәтижелері мен қабылданған шаралары туралы мәлімет беріледі.
г) Шағымдар мен ұсыныстар 5 күнтізбелік күн ішінде қарастырылады.

Анонимді сауалнама: https://ankt.cc/gsUyTK